Wednesday, December 2, 2009

novel.wayang





miggu lepas...aku tido rumah mak cik aku kat sungai kapar indah.keesokkan harinye...sepupu aku ajak aku pegi tgk filem PLANET 51 kat jj bukit raja...aku rase seganla..yela..dah la dibelanja..tp..alang2..aku ikot je la..kitorang dpt panggung 8...ntah kenape abg didi pilih seat belakang skali..aku?ok je...aku ngan penghuni2 panggung 2 pelik...yela..mane x nye..film da nk mula..tp asl x tutup lampu...

kak izi:ntah..kite pon tatau...

aku:bole x kalo kite nk tutupkn...

kak izi:hahahahahaha



bile filem da mule...aq dengar ade org masuk...aku tgk pekerje wayang 2 tutupkn lampu...alahai...dekatnye la suis lampu 2 ngan seat aku..kalo aku tau..da lame aku tutopkn...kitorang pon tgk cite 2..best...lwak...sape yg x tgk lg..gi la tgk..best...

lepas 2...kezen aku belanje plak aku novel AKU MAHU KE NEW YORK 2 novel 2 aku yg pilih...dye belanje aku sbab dye pon nk beli novel jgk....eeee....mmg bek ar jezen aku 2....trime kasih KAK IZI!!!

0 comments: